El passat cap de setmana es va celebrar a Vilafranca la primera Fira de les Festes Majors, per la que hem apostat com a entitat molt involucrada en la vida social i cultural de la Vila. No només adquirint un dels estands que es van po
sar a la Rambla Nostra Senyora, i apostant així per aquesta iniciativa en el marc de la Capitalitat Cultural de la Vila, sinó també participant en l’espectacle Vinifest, que es va poder veure el divendres dia 30 de novembre al punt de dos quarts de nou a la plaça Jaume I, en el que varem participar d’un espectacle teatral vingut des del celler modernista de Nulles i que combina teatre amb cultura popular i tradicional. So, llum, actors, balls, danses, bestiari, gegants, foc i els Falcons de Vilafranca convertirem un sopar de pagesos abans d’iniciar la verema en un esclat de festa.
En l’espectacle varem poder oferir cinc Pilars de 3 caminant, una Escala de 9 i per finalitzar l’espectacle en una ballada conjunta un Pilar de 5 aixecat per sota.
0 Respostes to “Els Falcons de Vilafranca a la 1ª Fira de les Festes Majors”