Els Falcons de Vallbona d’Anoia es presentaran oficialment aquest diumenge 23 de maig a la seva població, apadrinats pels Falcons de Llorenç del Penedès i els Falcons de Barcelona.
La jornada s’iniciarà a les 12 del migdia amb una cercavila des del carrer Major amb les colles padrines, els Gegants de Vallbona i els grallers dels Falcons País del Cava.
Un cop a la plaça de l’església hi actuaran els Falcons de Llorenç, els Falcons de Barcelona, els grallers dels Falcons País del Cava, els Gegants de Vallbona i els Falcons de Vallbona.
Un cop finalitzades les actuacions, les colles de Falcons finalitzaran l’acte amb un dinar popular a base de botifarra, formatge i pa amb tomàquet.
La colla de l’Anoia serà la desena colla de la Federació de Colles de Falcons de Catalunya.
Només puntualitzar que els Falcons del País del Cava no hi eren com a tal, estaven els seus grallers. S’ha de dir que van fer una gran feina!
La cercavila i l’actuació van anar molt bé per part de totes les colles. Després de l’actuació es va fer una entrega d’obsequis i uns parlaments, cal destacar el discurs que va fer el President dels Falcons de Llorenç.
Gràcies per l’hospitalitat falcons i ens veiem a Perpinyà d’aquí poc!