La Colla dels Falcons de Vilanova i la Geltrú i Piera van actuar a Piera aquest dissabte passat en motiu de la seva Festa Major.
Els vilanovins i els pierencs van realitzar una cercavila des del Casals de joves i grans de Piera amb una gran representació de les pubilles i hereus de Catalunya. Durant la cercavila, els de la capital del Garraf, van realitzar entre altres figures, el Tres Obert una construcció que feina un parell d’any que no realitzaven i que el cap de colla, Sergi Garcia, ha intensificar als assajos per poder-lo completar més sovint a les actuacions.
Un cop a la plaça del Gall Mullat, els Vilanovins van realitzar la una actuació amb 5 Ventalls, el Vol de 4 amb dos Vols de 3, la Serra de 6 puntes, 4 Cristos i el Pilar de 4 aixecat per sota i deixat net.
Els Pierencs amb faixa vermella, van fer la Flor, les Avions amb pilar, la Serra de 7 puntes i el Pilar de 4. A més a més, van presentar una nova figura, demostrant la gran creativitat dels falcons de la comarca de l’Anoia.
Les properes actuacions d’aquestes colles de falcons serà l’11 de setembre. Els vilanovins a Vacarisses en motiu de la Diada Nacional, els Pierencs, al matí a Piera, al migdia a Cunit i a la tarda es desplaçaran al País Valencià per finalitzar la intensiva jornada.
Vos deixem un vídeo de la I Trobada de Torres Humanes a València on vau participar: