Els Falcons de Vilanova i la Geltrú faran doblet d’actuacions aquest cap de setmana. El dissabte a la tarda actuaran a Balaguer i diumenge a matí Canyelles en el marc de la seva Festa Major.
Els vilanovins esperen amb aquestes dues actuacions, poder escalfar motors de cara a la festa major de la ciutat on enguany han convidat a la Nova Muixeranga d’Algemesí. A més a més, els Falcons de Vilanova aprofiten per a fer una crida a tots els vilanovins que es vulguin apuntar a la colla a que participin als assajos que es realitzen a la plaça del Castell de la Geltrú, els dimecres a les 9 i el divendres a les 8 del vespre.
A banda, els Falcons informen que degut a la baixa participació, el plas per participar al Concurs de Composició de Peça per a Gralla, s’allarga fins el 22 de juliol. Les bases es poden consultar a www.falconsdevilanova.cat
Joan Ignasi Gómez, falconer de Vilanova.
0 Respostes to “Doblet dels Falcons de Vilanova.”